Reklamácia

Krok za krokom – ako reklamovať výrobok?!

  • Kupujúci je povinný reklamáciu nahlásiť u predávajúceho po zistení vady  zakúpeného tovaru a to na e-mail info@babyheaven.sk
  • Reklamovaný tovar je kupujúci povinný spolu s dokladom o úhrade tovaru a vyplneným reklamačným formulárom  zaslať na adresu predávajúceho : Michaela Tabačková, Benkova 1149/16, 024 04  Kysucké Nové Mesto 
  • Reklamovaný tovar je spracovávaný v priebehu 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
  • V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) – vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.
  • Pamätajte!

    Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku.

  • Reklamačný_formulár k stiahnutiu