Reklamácia
Krok za krokom – ako reklamovať výrobok?!
- Kupujúci je povinný reklamáciu nahlásiť u predávajúceho po zistení vady zakúpeného tovaru a to na e-mail info@babyheaven.sk
- Reklamovaný tovar je kupujúci povinný spolu s dokladom o úhrade tovaru a vyplneným reklamačným formulárom zaslať na adresu predávajúceho : Michaela Tabačková, Benkova 1149/16, 024 04 Kysucké Nové Mesto
- Reklamovaný tovar je spracovávaný v priebehu 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
- V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený na iný (plnohodnotný), a ak to nebude možné (napr. chýbajúci výrobok na sklade) – vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.
-
Pamätajte!
Reklamovaný výrobok posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si zvoľte bezpečný spôsob dodania zásielky, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík s potvrdením odoslania. Neposielajte nám zásielky na dobierku.
- Reklamačný_formulár k stiahnutiu